då var det över

å gud. om sju timmar stiger jag upp. om åtta timmar sitter jag på bussen på väg till skolhelvetet. om nio timmar står jag antagligen och kramas med min underbara klass och andra söta människor som faktiskt (FAKTISKT) finns i älmhult. wow.
-
hejdå fina underbara bästa sommarlovet hittills (sista sommarlovet i mitt liv? fuck.)
bättre kunde det fan inte bli alltså.
jag har träffat halva the ark, jag har träffat moto boy, jag har träffat den snygga bögen amir, jag har träffat knarkisen martin elisson, jag har träffat ellie, pat, malin och en jäkla massa andra underbara angelheads (jag älskar er, fan vad jag älskar er!). framför allt så har jag delat i stort sett allt med världens bästa kompis. jag har haft roligt, så jävla roligt!
hej äckelskola, om tio månader tar jag studenten!


ni är bäst i världen!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Det var en så sjukt fin sommar! Saknar dig!

2010-08-23 @ 20:35:51
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: Tina

jenny, du är underbar!

2010-08-24 @ 17:09:29
Postat av: malin

ååh dagen då bilden är tagen <3

2010-09-04 @ 22:10:07
URL: http://stjarnfallet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0