Torsdag morgon

åh vad jag hatar att jag fortfarande inte vant mig vid att det är lov!!!!
Jag vaknar runt halv åtta varenda morgon och det irriterar mig för jag vill sova sova sova! Nu är lovet snart slut också :c
Jag och Amanda cyklade till jobbet igår, och sen jobbade vi i fem timmar och sen skulle vi cykla hem och tänkte då ta en annan väg, vi skulle se vart den ledde tänkte vi. Den ledde rakt ut i ingenting, skogen .... vi fick alltså cykla tillbaks samma väg och sen börja om från början typ, skitkul...
haha när vi kom hem så pumpade farfar hjulen på våra cyklar och sen stack vi hem till Amanda och spelade Uno hela kvällen, ni vet det färgglada kortspelet? :D älskar uno, det äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0