Sommaren -09

Gud vad jag saknar detta:
Åh vad jag skrattade när denna bilden var på framsidan i tidningen och man ser mig stå och ta på Kristofer Östergrens mage! De i min familj bara: Är det där du Jenny...?
Fin finare Andy!
Kristofer är snygg som faaaaaaaaaan
Fin Erik & fin halv Nicklas
Snygge Jon!
Kristofer & Amandapanda
JAG SAKNAR ATT FÅ KRISTOFERS ÖL PÅ MIG!
De signerar våra tjusiga pannband!
Saknar!
Lycka. Nicklas är så jäkla bra!
fina andy & fina nicklas
vi & melody club! <3 fina fina pojkar det där!
Kristofer har tagit bilden med sin mobil!
Man ser mig och Amanda haha, han frågade oss om det var okej om vi kom med på expressens hemsida. Fast det var inte denna bilden han tog då!
& sen fick vi Andys trumpinnar också!
"Jag har en speciell present till er två!" sa han och höll händerna bakom ryggen och vi bara: Wahh? Pratar du verklgen med oss nu? Och så sträckte han fram varsin trumpinne till oss och vi trängde oss förbi vakterna och slängde oss runt halsen på Andy, och det var så fint och min trumpinne hänger på min vägg nu. Signerad och allt. Det står bland annat: "Hey ho/ Erik" hahaha vi tvingade honom att skriva det!
Min fina fina melody club-samling.
haha min fula rosa väska blev min favoritväska. Det är bara Andys, Kristofers och Eriks autograf kvar. men ändå.
Vi ses i sommar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0