Fredag morgon

Steg upp ca en kvart tidigare än vad jag brukar göra, jag tycker att jag är lite duktig!
Hoppas i alla fall på en mycket fin & solig dag idag för ikväll ska jag ha fredagsmys med min fina Amanda med monopol och uno! & imorgon mina damer och herrar, då ska jag träffa ingen mindre än ELLIE :D woho, jag saknar den tjejen så grymt mycket! Vi ska springa omkring och tramsa på IKEA och sånt där som man nu gör i lilla Älmhult!
Jag mår föresten mycket bättre nu med min kära lilla magsjuka. Har varit i skolan och allt det där, så nu har jag bara en förjävlig hosta och ordentligt ont i halsen. Menmen, det ska kännas att det är vår! :)
Dags att fixa sig till skolan, puss!
BTW 10 dagar tills In Full Regalia släpps, TIO DAGAR TIO DAGAR TIO DAGAR TIO DAGAR!
Bilden är kanske överredigerad, men jäklar vilka sommarminnen som väcks i mig :D
Hänglsen, Melody Club och sena nätter med Amanda!

Kommentarer
Postat av: Ellie

:D :D :D :D

2010-04-16 @ 07:17:20
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0