AFRO

Hm har visst inte blivit något bloggande på hela helgen.
I lördags åkte jag först hem till Emmy och drack lite kaffe och pratade skit, sen vid ett någon gång så träffade jag Ellie och vi hade kramkalas, skoj på IKEA & sen hängde vi på Maxi, coolt jag vet! Finns inte så mycket annat att göra i Älmhult en kall och blåsig lördagseftermiddag. Det var i alla fall jättejättekul att träffa Ellie, vi skrattade typ åt allting och åååh jag saknar dig redan! Här kommer lite bilder:
Vi gjorde fina blombuketter på IKEA
Testa IKEA-sängar
Vår egna lilla Moto boy!
Det blå är himmel och nappen är en fisk!
Det är jag, jag lovar!
Haha afrovård :D gud så kul vi hade där ett tag. Bytte ut en massa ord till afro, det blev väldigt roliga meningar.

Puss på dig Ellie, du är bäst!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag saknar dig med! Pusspusspuss! <3

2010-04-19 @ 20:03:24
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0