26 april 2010

hm.
bra/dålig dag. mest bra. men dålig också. typ.
ingen arkskiva idag inte, den hade inte kommit till tattar-älmhult än. fyfan.
men det blev annat, typ presenter till lilla födelsedags-joe & en massa lila toalettpapper. nästan lika bra som arks nya skiva. eller inte. men hade ändå trevligt med mina sötnosar!
pappa hoppa på bussen idag med, blandade känslor, glad/ledsen? vet inte, orkar inte bry mig eller ens tänka på det. han fick nog för första gången i sitt liv se mig lycklig iaf. helt okej, ja. som sagt, jag bryr mig inte längre.
det har varit jäkla massa prat på radion om the ark idag, det gillar jag. Kan väl hålla med om att "have you ever heard a song" påminner sjukt mycket om .. ja vafan hette den nu, minns inte. The Arks låt var bättre iaf, även om det var lite av en låtstöld.
och så var de i tidningen också!
Jag, Amanda & Joe busade lite i en leksaksaffär!
Vi åt tårta och Joe grät av skratt åt något jag sa, det var kul! fast Amanda & Joe trodde bara jag hittade på, men jag kan faktiskt vad blommornas delar heter. eller ja, nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0