Note to self: Köp färdigskivat bröd.

En helt vanlig, tråkig måndag. Nästan.
Förutom att jag råkade cuta sönder fingret och blödde som ett cp i flera timmar. (En och en halv, åtminstone). Är inte så överförtjust i blod så jag var ju rätt panikslagen, med tanke på att grannarna inte var hemma.
Fick till slut hjälp av Moa, som så snällt band om mitt finger och tröstade mig och lugnade mig lite. Och hjälpte mig att torka upp blodet som var över hela lägenheten eftersom jag i ren panik sprungit runt och ... ah. Sprungit runt. #onödigt.
Mysigt, mh.
Trots mitt söndercutade finger cyklade jag till jobbet, med handen uppe i luften för att det inte skulle blöda. Fast blodet strömmade på handen när jag kom fram till jobbet, gråtfärdig. Tvättade mig och plåstrade om mig och sen var det bara till att börja jobba, heh.
Så attteeeeeeeeeeh. Helt vanlig måndag har det ju inte varit, om man säger så.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Uuuuh, stackare.

2011-10-18 @ 18:49:16
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: Leia

Tror färdigskivat bröd är en bra plan ;)

2011-10-21 @ 12:58:44
URL: http://leiaaz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0