Håhåkan!


Okej, jag ser verkligen förjävlig ut. Men jag orkar inte bry mig för jag tycker Håkan är så söt!
Har nog aldrig varit så galet trött och svettig efter en konsert. Jag vågar mig på att påstå att han är i stort sett lika grym som The Ark är live. Faktiskt. Det var helt galet och publiken var så sjukt pepp och härlig. 
En fantastisk första konsert med Håkan. Och fler ska det bli!
Det tog ett bra tag att komma till Lund på fredagskvällen, det var så mycket förseningar så det tog oss tre eller fyra timmar att komma till Lund från Växjö. Men till sist kom vi fram och då väntade Amandas bror och hans kompisar på oss med vissna påskliljor och öl. Vi fick oss en jävligt kul kväll med lite för lite sömn, somnade runt fyra och skulle upp klockan sex.......... Dagen efter hade vi panik för vi ville vara först i kön och vi hittade verkligen inte till mejeriet. Till slut kom vi fram efter att ha frågat en om vägen. Så vi var på plats utanför mejeriet strax efter klockan sju på morgonen, och det var ingen där.
Att köa var väldigt mysigt, ligga på en filt på en backe mitt i solen och bara sova. Så sjukt härligt! Sen gick vi omkring i stan och åt glass och sånt. (vi hade könummer på handen så vi behövde inte sitta i kön hela tiden) Lund är mysigt, men väldigt underliga människor! Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0