en matsked hackad cecilia

En otroligt bra måndag. Jag, Clara & Johanna var trötta och skrattiga. Ingen religion blev det, fast det var det egentligen men Stive den jäveln lura oss. Det var i alla fall kanelbullens dag, vi åt vaniljbullar istället. Det är godare! Vilka rebeller vi är. Höhö.
Sen skulle jag översätta ett franskt recept, jag råkade börja såhär: "En matsked hackad cecilia.." haha, blev så trött på mig själv.
Hade en massa roliga saker att skriva men ärligt talat är jag så kissnödig att jag inte orkar skriva. Och inte en chans att jag tar paus och går på toa och sen kommer tillbaks och fortsätter att skriva, nej nej. Så nu ska jag sluta. Här. Och. Nu.

PUSS!


Kika in min flickväns blogg här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0