Tillbaks på ruta ett

Kul att jag är askass på att blogga emellanåt. Helgen har varit rolig och så, festen i torsdags var trevlig morgonen dagen efter var inte så trevlig däremot. På fredagen sov jag hos Moa, vi åkte mest runt och löjlade oss som fasen i hennes fula bil. Men jag hade kul, jättekul!
-
Har kommit in i min läsperiod igen, brukar göra de när jag är lite småledsen och tjurig över saker och ting och behöver ha tankarna på annat håll. Just nu läser jag om en tjej som har fått cancer och kommer att dö inom ett halvår, så gör hon en lista över saker hon ska göra innan hon dör. Grymt mysig bok faktiskt. "Innan jag dör" heter den. Den är inte så sorglig och bedrövlig som titeln säger. Men ja, läs den för den är jättebra!
Vaknade idag av en jäkla massa fågelskrik typ, gick ner och kollade ut. Då sitter det 200 (MINST!) svarta fåglar på vår gräsmatta och jag får panik, stänger dörren fort fort och vågar inte gå ut ifall de skulle anfalla eller något. Haha wtf? Helt konstigt, sen försvinner de rätt så fort och senare på dagen när jag frågar farmor säger hon att de samlas för att flyga utomlands eller nåt. Men vafan, varför flyger de utomlands nu? Mitt i sommaren? Och varför i hela fridens namn måste de ha samlingsplats i just vår trädgård? Nej fåglar är inte riktigt min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0