älmhultsdagarna

ja, det är ju bara en gång om året och det är alltid kul när det händer något i byn. igår hände det saker minsann, jäklar vad kul vi hade! började med att jag följde med paulina hem efter skolan, så kom hennes kusin hanna också :D så satte vi oss och kollade på film, "i taket lyser stjärnorna" (grät grät grät! vet hur det är att förlora en mamma.) sedan kollade vi på "Remember me", Robert Pattinson är ju huvudperson i den, han är fan inte snygg kom jag på. inte ful heller. han är normalfin. Den filmen slutade otroligt jävla sorgligt så tårarna sprutade där med! Oj oj. Sen kilade jag in till Matilda där jag fick mat och så fixade vi oss och jag busade lite med Axel (hennes underbart söta lillebror på 8 år. ge mig!) sen stack vi in till byn och la oss i en gunga och min framtida make ringde mig och vi hade ett fint samtal till någon älg kom och sa att jag inte fick prata mer. nehenej. så stack vi och träffade de andra och så köpte vi saker på maxi och så var det partyparty för hela slanten. åh gud, så jäkla roligt! Ah. Sen spåra det ur, och när jag kom hem till matilda (fyra tiden på morgonen) var det dusch och direkt i säng som gällde, idag mår jag ... sämre än vad jag förtjänat.
haha, snyggt!
världens härligaste människor!
jag och simon kissade på gatan, det var lite roligt. ihih.
-
Hållt på att ordna inför Susannes kalas ikväll. nu är jag trött och behöver sova, sov bara 4 timmar inatt. Men imorgon ska jag sova hela dagen, minst!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0