en vacker dröm


Haft en extraordinär helg.
Festat med lite The Ark-medlemmar. Party party. Lurat Jens på "puss på kinden"-leken. Patricia utnyttjade mina högklackar och fällde mig lite då och då. Sylle ska skriva om mig i tidningen på tisdag, "hon som ramlade på dansgolvet hela tiden". Få Jenskramar som värmer ända in i hjärtat. Bäst!
Även fått se Simons band Du Pacque live. Bara det att få träffa Simon igen var fantastiskt. Insåg hur otroligt mycket man har saknat honom, att stå och prata om allt mellan himmel och jord, sist jag träffade honom var på Kafé de luxe, när vi dansade crazycrazy till Karlsson på taket, fina tider det. 8 månader sen. Lång tid.
Sitta i mitt kök, spela kort, lyssna på mysmusik med fyra goda vänner. Dricka grogg efter grogg. Skratta så att man får sådär ont i magen. Somna med sin bästa vän vid sin sida i sängen. Med sin spinnande kattunge på armen.
Vakna (en aning bakis, men ack så glad ändå) av att fina Matilda står och lagar frukost.
Myshelg. Mer sånt tack.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vad kul att du träffade Simon, glömde helt bort att Du Paque skulle spela. Var de bra live? :D

2011-11-14 @ 19:48:30
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0