Empan in the house!

Tjena tjena! 
Emmy gästbloggar i Jennylajnens bloggeliblogg-blogg :) 
Är det inte trevligt att jag kommer på besök sådär huggsflux :P 
Jenny hon tvingade mig att gästblogga så då får jag väl göra det! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag berättar väl om min dag och om min knäppa klass! 
Jag steg upp vid sju, tog ut mina hundar! Har en Papillon & en Amstaff hundarna på bilderna är inte mina, men för att ni skulle förstå vad de är för hundar jag har så visar jag er :P Cyklade till skolan gjorde jag sen, kom till skolan vid åtta, hade en timme svenska och åkte sen till folkets hus för att lyssna på någon föreläsning om Maskros-barn. Intressant som tusan, men mitt i allt ihop så ska jag ut och övningsköra! Så de gjorde jag och nu sitter jag i skolan igen, fick nyss ett foto på Clara när hon var liten! Så söt så söt !



:) syns inte så bra kanske, men ändå!
Just nu multitaskar jag, pratar med en kompis i telefonen, skattar åt johanna när hon går in i ett skåp, lyssnar på musik & mobbar tina, lite mycket för mitt huvud! 
Men nu ska jag pysa för nu vill jenny nog ha tillbaka sin dator! Så Puss hej på er och besök min blogg också! 
http://emmyelofsson.blogg.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0