onsdagshelvete

Denna onsdagen har verkligen varit helt åt helvete, jag pallar inte!!!!!
Började dagen med huvudvärk, halsont och dåligt humör. Sen blev det bättre. Sen kom min förbannade lärare och bitchade sig så jag blev på sjukt dåligt humör och teg i typ 2 timmar (och ja, det är jääääävligt länge för att vara mig), för att inte säga något riktigt dumt som jag antagligen hade fått ångra. Stack hem vid två för orkade inte stanna där längre och väl hemma kommer ångestattackerna, tårarna & tröttheten. Nu har jag vilat lite och funderar på att gå en runda för att sen krypa till sängs igen. För denna dagen får gärna ta slut så fort som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Ofta, är det torsdag idag? Är det inte onsdag? Eller har jag ingen koll? :O

2011-03-16 @ 18:45:27
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: Louise

Du är fin!

Finns ! <3

2011-03-17 @ 11:32:56
URL: http://Louiseljungberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0