jag kommer precis från...

Studentfest ikväll med temat: "Jag kommer precis från..." Ni kan ju gissa vad jag ska vara ;) Kommer bli bra. Hoppas det blir kul och att folket inte är jättetråkiga och torra som älmhultsbor har en förmåga att vara ganska ofta, typ alltid. Men jag är taggad som fan, i vilket fall som helst, woho!
Först ska vi fira bror som fyller 20 idag lite hemma, så kommer Jonathan med. Så kommer Emmy och Nicklas och hämtar mig och blir det lite förfest hos Emmy och sen till Speakeasy. Gött!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Om det är tråkiga Älmhultsbor så får du piffa upp dem! Ola Salo brukar vara bra på sånt. ;D

2011-03-04 @ 16:28:08
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0