Fredag o lördag

I fredags hade vi 20årskalas hemma och Jonathan var här, trevligt! Vid åtta åkte jag med Emmy och Nicklas hem till Emmy där det var förfest. Vid elva någongång stack vi vidare till Sorello och sen efter det till SpeakEasy. En ganska okej kväll ändå, var inte så roligt som jag hade väntat mig men ändå roligt! Det riktigt roliga började väl när vi skulle hem till Emmy och vi var nio stycken i Gabbes bil. Jag satt (låg?) under typ 3 pers och man kunde knappt andas + att Gabbe körde som en jävla idiot. Men kul var det! Sen följde jag med Emmy hem för skulle sova där, och då hade någon sagt att Nicklas skulle ha efterfest där så jag satt och kollade när de hade fullt upp med att slänga ut folk! När alla var ute låste Emmy dörren och så satt jag Emmy & Nicklas och pratade om hela kvällen och skrattade som fan. Jag var hungrig och sugen på havregrynsgröt så jag fick göra mig en tallrik och de var själva sugna på toast, så det fixade jag till dem. Men vi hade jättekul och det var rätt kul att se Emmy jävlas med Nicklas.
Vid tre, halv fyra kröp jag ner under täcket i soffan och somnade inom fem minuter. Skönt!
Vicky den tjocke och "Goldie" som tydligen fick bli mitt smeknamn för kvällen!

Vaknade vid tio dagen efter och mådde förvånansvärt bra + att det var riktigt fint väder ute! Duschade av mig all äcklig färg i håret, åt frukost med Emmy och Nicklas och sen stack jag för att träffa Louise!
Vi gick och handlade massa goda saker och sen åkte vi hem till henne och gjorde pannkakor och milkshake. Gott!
Sen efter det så roade vi oss vid en bil och tog lite bilder! Kollade även på film, You again hette den om jag inte minns helt fel. Den var bra, se den! Vid nio åkte jag hem.
Jag tycker om dig, Louise!
<3

Kommentarer
Postat av: L

Skäms att jag inte sett detta inlägget!!!



Tycker om diiig! <3



(blev inte för tjatig hoppas jag)

2011-03-10 @ 21:39:19
URL: http://louiseljungberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0