dör

Funderar seriöst på att isolera mig denna månaden. Alla jävla inlägg på facebook om hur bra Ark-konserten var och kommer bli osv osv osv. Jag mår dåligt, jag blir så satans ledsen.
Jag har inte pengar till att åka runt och gå på konserterna (ja angelheads, kalla mig för ett dåligt fan. Gör det. Antar att det är det ni tycker bara för att jag inte kan lägga pengar på The Arks turné.)
Jag tar studenten och jag ska gå på bal och det är svinigt jävla dyrt. Dessutom ska en Siesta-biljett inhandlas och mycket mer. Jag har inte råd med The Arks vårkonserter som kostar runt 400 kr/st. Det gör mig ledsen och jag vet att denna månaden kommer bli min död för jag pallar inte med detta. Alla kommer snacka om hur underbart det var och hur fina de var och hur många gånger de träffade bandet och vad Ola sa och vad Jens sa osv osv osv. Jag blir så jävla ledsen bara av att tänka på hur mycket jag kommer missa. Fan i helvetets jävla fan.
Jag vet att alla tycker att jag är störd i huvet som inte kan lägga pengar på konserterna. Gud, jag vet att det är sååå värt det. Självklart. Men jag kan inte. Jag är kass, vet.
Förhoppningsvis blir det i alla fall två konserter med dem nu i mars. Jag hoppas verkligen verkligen det.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Fan, säger jag bara.

2011-03-06 @ 22:01:24
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: Aino

Folk är ju dumma i huvudet om dom tycker att nån är ett dåligt fan om personen inte har råd att gå. Är det folk som tycker det på riktigt? :s Hoppas du kan gå på de i Växjö iaf (antar att det är de du menar)!

2011-03-06 @ 22:15:17
URL: http://genomdimmorna.blogg.se/
Postat av: Elise

Jag känner precis likadant! Missar ju hela vårturnén och jag kommer få ångest efter varje konsert folk skriver om...

2011-03-07 @ 12:47:50
URL: http://ienstadvidhavet.blogg.se/
Postat av: rebecka

Jag känner igen det där... Först var det bestämt att jag bara skulle på en konsert (Helsingborg), men sen vann jag två biljetter i Spotifytävlingen så nu ska jag på Eskilstuna också. Det känns asbra! Men är ju fortfarande inte 12814 olika och det ger mig ångest. Eller egentligen inte just DET, utan mer det att alla skriver "det är sista gången", "det är värt allt", "jag skulle må asdåligt om jag inte gick på alla konserter".



Mitt problem är inte pengarna, utan jag är för liten. Jag är 15, ganska mogen, men mina föräldrar vill inte ha mig runt i hela landet själv och jag förstår dom. Och ah. Känns lite sugigt att jag aldrig kommer få följa en hel turné med Ark - men what to do? Inget. Man får nöja sig med det man får och ta vara på det man får! :D



Men du, man är inte sämre fan bara för att man inte ser dom lika många gånger (har också tänkt den tanken, men försök slå bort den). Jag lovar. Jag menar, det är vad musiken betyder för en som spelar roll. Så länge du gillar musiken är du lika mycket fan som någon annan. Det spelar egentligen ingen roll hur många gånger du sett/träffat dom, huvudsaken är att MUSIKEN betyder något.

Och det är en turné i sommar, det är inte slut än.



Ehehe, ah. Ville bara skriva något någorlunda positivt. Både till dig och mig :)

2011-03-10 @ 21:59:15
URL: http://likemortalsdo.blogg.se/
Postat av: malin

De som tycker att man är dum i huvudet som inte KAN gå på massa konserter är själva dumma i huvudet. Klart att man inte har mycket pengar när man går i gymnasiet. Och klart att man knappt har några pengar när man ska ta studenten. Jag är glad över att jag inte tar studenten iår för jag vet hur min student nästa år kommer ruinera mig.



Jag har varken mycket pengar eller kan ta ledigt från skolan hela tiden. Det suger. Hade velat se The Ark med dig igen. Eller liksom med hela tivolirocksgänget. Men jag kan inte komma till växjö och du kan inte komma till någon av de konserterna jag ska på.



På tisdag ska jag till sthlm. Då ringer jag dig. Om du vill det och inte bryter ihop av att höra The Ark vill säga. Säg vilken låt du villl höra. PÖSS

2011-03-13 @ 17:50:35
URL: http://stjarnfallet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0