tisdag

HAR DU
Folköl i kylen:
Nej
Något husdjur: Absolut!
Någon favoriträtt: All mat är god! Nästan. 
Någon flick/pojkvän: Tro det eller ej, men ja det har jag.
Puder på dig: Nej!
Några framtidsplaner: Jobba, leva, dö.
Någon sjukdom: Ingen mer än förkylning, för tillfället.
Gymkort: A fast ne. 
Några kärleksproblem: Åhnej, jag har det så bra som man kan. :*
En homosexuell kompis: Yes!
Duschat idag: Öh. Klockan är 1 på natten så nae. 
Någon kompis som snarkar: Ohja 
Någon vän som spelar i ett band: Javisst har jag det!
Några mvg:n: 3 eller 4 tror jag, har inte fått hem mina betyg än. 
Någon som förstår dig: Nej.
Tuff kompis som kan försvara dig: Jag kan försvara mig själv?
Något beroende: Lypsyl
Fikat idag: Inte idag. Igår.
Nagellack: Mh!
Någon vän som bor i ett annat land: Nej.

VEM
Avskyr du:
Hånar du: Ingen, vad får man ut av det liksom?
Delar du mest minnen med: Amanda!
Längtar du mest efter: Adam. 
Stör du dig på: Tragiska människor.
Gosar du med: Älskling, & Amanda. Såklart.
Lagar mat: Inte jag i alla fall.
Diskar: Diskmaskinen.
Tror att den är någon: Jag.

VILKEN
Tidning läser du: Smp.
Buss åker du oftast: 123
Frisyr har du: Fulfrisyr.
Dag fyller du år: 7/12
Årstid föredrar du: Juni/juli.
Stad är du uppväxt i: Lindås.

VAD
Gör du nu:
Är hos Amanda
Gör dig till en bra människa: Att jag är glad, social och omtänksam. Har jag hört.
Gör dig till en dålig människa: Att jag ibland kan vara världens drygaste, en bitterfitta och riktigt jävla elak. Har jag hört.
Vill du arbeta med: Servitris, kurator eller typ, personlig assistent. 
Är roligast just nu: Att det snart är midsommar?
Har du på dig nu: Mysbyxor, linne. 
Har du för smink idag: Inget smink. 
Äger du för skor: Typ 7-8 olika.
Har du för storlek i skor: 38/39
Läser du för bok: Pojken som inte fanns
Ska du göra nu: Kolla på film med bestizzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0