Tisdag

Okej. Vaknade vid halv åtta. Kunde inte somna om.
Fick hjälpa farfar lite med veden, vilket resulterade att jag råkade missa bussen till Växjö.
Så har varit ute och hjälpt farfar lite till och så har jag solat en stund. Tiden går så jävla långsamt. Ska ta nästa buss istället, så hoppas att Ellie och Nadja står där och väntar på mig när jag kommer - två timmar för sent.
Förlåt mig bitches, ni vet att jag inte är den smartaste på denna jord! ;)
Men ah.
På lördag ska jag och älskling åka och köpa en ny telefon till mig, äntligen, han börjar bli trött på att inte kunna nå mig... eheh.
En sånhär verkar det bli:
Undrar hur länge den kommer hålla.
Host.
Har en förmåga att tappa saker lite hur och var som helst. :D

Kommentarer
Postat av: Ellie

Visst är mobilen bra? :DD

2011-07-04 @ 21:34:02
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0