Midsommar osv

Midsommarafton var bra.
Började med att jag åkte hem till älskling vid tio och gissa om han var vaken?
Nehe. Så snäll som jag var väckte jag honom på ett snällt sätt och inte det ondskefulla vis som hans mor bad mig att göra.
Efter drygt en halvtimme kom han upp och vi for till affären för att köpa mat och dricka till kvällen.
Vid tolv så åt vi midsommarmat med hans familj + hans farbror och fru.
Trevligt! Och sen cyklade vi alla till hembygdsparken (eller vad det nu heter) för att kolla på dans och sånt. Mysigt som bara den!
Sen cyklade vi hem och åt asgod tårta och drack en kopp kaffe.
Vid fyratiden åkte vi mot Älmhult för att plocka upp Jompa och sen vidare till Traryd för att festelifesta.
Astrevligt hade vi. Verkligen!
Kvällen är lite dimmig så minns inte allt så bra, men det var helt okej. Dans, sprit och roliga människor!
Senare på kvällen var jag bitter och ångestfylld och för att inte låta det gå ut över alla så ringde min fina syster upp mig så jag fick gråta ut, prata, prata och prata lite mer. Det behövdes. Sen ringde Mik mig och jag fick lätta på hjärtat ännu lite till, jag är så rörd över att folk verkligen verkar bry sig om mig. Även fast jag inte är så bra alltid.
Eftersom min pojkvän blev aspackad och pyttelite odräglig inatt så fick jag hjälpa honom litegrann, någon ska ju vara förståndig i vårt förhållande och det är visst jag! ;)
Idag har vi ätit pizza (eller jag åt pommes), druckit cola och tyckt synd om oss själva. Och så har vi städat. Och kollat på asfeta hönor och gosat med en jättekanin som jag kanske ska få ta över. Asfin. Älskar den.
Sen har jag och babe handlat böcker på maxi, vuxenpoäng? Ja men visst! Nu är jag trött som fan. Ska snart sova för jag ska jobba imorgon såklart.
Puss!
Idag tänker jag på dig, mamma. 23 månader sen var det idag, fattar du? 23! Helt stört. Hur fan har jag tagit mig igenom det här? Jag fattar inte att jag orkar leva. Tänker på dig varje dag, älskade du. Och jag plågas. Som inihelvete. Hade jag kunnat vrida tillbaks tiden några år så hade det inte gått såhär, jag vet det. Jag hade kunnat ändra så mycket om jag bara hade försökt. Jag ångrar så mycket. Jag älskar dig. Hoppas du har det bra, var du än är. <3

Kommentarer
Postat av: Ellie

Alltså aw. :(

Men midsommaren verkar ha varit hyfsat okej allt som allt...?

2011-06-26 @ 19:09:47
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: Nadjson

love you.

2011-06-27 @ 01:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0