du är det finaste jag vet

Jaha. 
Jag försöker gå in mina skor jag ska ha på studenten. Undrar hur många blåsor jag kommer ha den dagen alltså.
Ska snart bege mig till skolan och duka lite bord och prata inför en grupp människor och sen åka hem igen för att fira min brors flickvän som tar lärarexamen idag.
Imorgon lämnar jag problemen och alla dryga människor här hemma och åker till Siesta, The Ark & till folk som inte kan bete sig <3 Kommer bli fina dagar tror jag.
På måndag ska vi tälta med treorna på skolgården. Efter 3 nätter i tält på Siesta så tvivlar jag på att jag stannar där länge.
Men nu måste jag göra mig klar så att jag kan springa till bussen, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0