8 december

Tänker tillbaks på 8 december 2010 och får en klump i magen.
Som jag grät. Som jag plågades.
Dagen efter min 18-årsdag.
Att vakna till ett sms från Ellie där det står att The Ark ska sluta och likom inte tro henne.
Att gå in på arkworlds hemsida och inse att det faktiskt är sant.
Att känna hela världen rasa.
Att sitta i bussen till Växjö och gråta gråta gråta. Att samla sig, gå på stan. Se tidningar där det står om nyheten. Att gå runt på stan och känna tårarna strömma ner för kinderna, att inte orka bry sig.
Att komma till de luxe och genast få frågan av Axéns kusin om hur man mår. Att börja gråta och inte få fram ett ljud. Att försöka gå därifrån men få kramar av Gustav tills man slutar gråta.
Det var en förjävlig dag, rent ut sagt.

Kommentarer
Postat av: Aino

Topp 5 värsta i mitt liv.

2011-06-19 @ 22:00:12
URL: http://genomdimmorna.blogg.se/
Postat av: Ellie

Bara skit.

2011-06-23 @ 14:31:15
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0