Eh ah

Orkar fan inte skriva om Siesta. Det var awesome och såååååååååååååååå mycket bättre än förra året!
Såg Plain white ts, The Ark, The Sounds, Håkan Hellström, Bob hund, Henrik Berggren.
Inte så många band, vi hade annat för oss också! Men är så sjukt galet nöjd alltså.
Igår kom älskling hit och vi solade en stund i min trädgård för att sedan ta förnuftet till fånga och åka och ta årets första dopp i Virestadsjön. Därefter somnade vi på stranden och brände oss lite, bägge två! Vaknade upp och gnällde lite på varandra för att vi smörjt för dåligt.
På kvällen åkte vi till Älmhult för det var tältning med alla 3or och det var väl inte riktigt något för mig. Saknade mest alla härligt fina Siesta-människor som är rätt mycket roligare och lättare att umgås med än Haganässkolans dryga och ytliga elever.
Blev inte många minuters sömn, haha. Några jävla cpn välte vårt tält så jag tjurade ihop och till slut fick jag sova i Adams bil för myggen åt nästan upp mig.
Idag har man mest varit sliten och nu det äntligen dags att sova, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0