Hej

Jaha, då var man här igen.

Har haft otrolig hemlängtan nu i några dagar. Och nu kan jag inte fatta hur jag kunde ha det. Jag är redan trött på vädret och människorna.
Finns såklart undantag men de flesta fattar nog precis vilka jag pratar om.

Det var gött i Afrika. Solade och badade varenda dag. Gick och kollade lite i deras fattiga affärer med, köpte lite söta sommarkläder bara. Som får ligga i garderoben ett antal månader.
Trevligt, jao.
Ska snart gå och lägga mig, har bara sovit fyra timmar sen föregående natt. Fan vad kallt det är förresten.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Har saknat dig, tröttna inte på mig!!!

HUHU.

2011-01-19 @ 21:03:40
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0