vilket jävla skitsnack

Helt okej dag. Dock väldigt jävla irriterad på religionen då en kille satt och bokstavligen skrek att han hatar judar. Så jävla respektlöst och jag blir arg så fort jag tänker på det. Han var helt säker på att HAN hade rätt och de var dumma i huvudet osv osv. Kanske var någon jude i klassrummet, vem vet. Den personen blev antagligen väldigt sårad i så fall. Jävla trams, bete dig och lär dig respektera alla människor för dem de är!
MH!
Sitter här och saknar J och längtar efter nästa vecka. Ska jobba i helgen och det känns inte så lockande, orkar inte. Sen längtar jag ihjäl mig till MC-konserten. Är lite festsugen om man säger så.
PUSS!

Jag trotsade min kärlek och lämnade allt, var kall som en isbit för ensam var stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0