Ellö, stay with me

Ehk, så sitter man i sitt rum igen.
Har haft en finfin helg hos min Ellyyy. I fredags satt vi och fikade på Emriks med milkshake och semla och spanade ut på gatan om en snygg man skulle ha vägarna förbi. Sen så gick vi på Shock, "Tjock" hahaha, (yeah tjock'n'roll) och så ringde min gamla BFF Christoffer som jag inte träffat på tre år så vi bestämde träff med han och det var trevligt att träffa den pojken igen må jag säga. Vi gick satte en fes ("MEN DET HETER JU FES") på en docka. Hysteriskt roligt tyckte vi. Hysteriskt o-roligt tyckte hon som jobbade där.
I lördags blev det en tur in till Malmö city igen, inte så länge dock. Vi shoppade 6 stycken cd-skivor för totalt 140 kronor, inte illa va? På kvällen blev det mys, partyparty + melodifestivalen som förövrigt söööööööööög och det var allmänt pinsamt och man får nästan lust att säga upp bekantskapen med Sverige. (Tacka vet jag Melody Club, de kommer vara grymma. Känner det på mig!) Åeh. Danny är ful och äcklig, rapparen som inte ens kan svenska var ful och äcklig, Pernilla Andersson är ful, äcklig och har en glugg som borde fyllas igen. Och så låter alla typ likadant. Bajsfestivalen.

Idag åkte jag hem till Älmhult, gick och drack kaffe med Hampus och två timmar senare satt jag på bussen hem.
Allt känns förjävligt, jag saknar Ellie. Tack för att du finns, knäppa människa!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Åheeee Jennöööö!

Du är så fin!! Önskade att vi bodde ihop. Slog bort all ångest tillsammans.

2011-02-06 @ 21:48:53
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0