arkeology

igår var jonathan här och vi fulade oss som vanligt.

Idag är jag mest trött och gnällig och lite ledsen, och glad. Och förväntansfull.
Imorgon ska jag träffa The Ark för första gången efter de kom ut med att de ska lägga ner. Kommer bli känslosamt men det blir nog väldigt fint också. Har fanimej aldrig gråtit så mycket som jag gjorde den 8e december. Kommer kännas fint att träffa Ola igen, allt känns alltid så bra efteråt. Och Jepson förstås. Och Jens! De andra har jag inte träffat, så det blir en upplevelse. Och en akustisk spelning, det kan inte bli annat än underbart. Blir antagligen en jävla massa tårar för kommer tänka att det är bland de sista gången jag ser The Ark. Någonsin. Även om det kommer bli en massaaa konserter i sommar så är det bara drygt ett halvt år kvar med dem. Det suger, måste jag medge.
I vilket fall som helst så ser jag fram emot morgondagen. 

Kommentarer
Postat av: Janina - tresystrarnaijeans

- Allting bra med dig idag?

Fin blogg!

Ha en skön onsdag!

KRAM

2011-02-23 @ 11:27:45
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0