Varning: Depp på g

Trött på livet just nu helt enkelt.
Jag orkar inte ens med mig själv, jag blir så bitchig när jag är deppig. Palla. Förlåt!
Behöver prata med någon, har så sjukt mycket inom mig som vill ut. Jag orkar inte med det längre.
Helt stört, jag vill egentligen ställa mig ute i skogen och skrika rakt ut. Vore lite synd om djuren kan man tycka.
Så får ha det inom mig några år till, borde ju gå.
Ser ni inte att jag verkligen behöver er? På riktigt.
Sen vore det synd att trycka i folk mina problem, som säkerligen skulle klassas som patetiska problem för de flesta.
Känner mig så jävla dum. På riktigt så har jag fan inga vänner. Det är typ nu man märker det, när man sitter här och vill prata med någon men inte kommer på en enda som skulle kännas rätt att prata ut med. När det inte ens är någon som märkt hur det egentligen är. Är jag verkligen så bra på att spela?
Hatar ångest. Jag vet fan varken ut eller in.

Kommentarer
Postat av: sara Olsson

Jenny, du kan alltid prata med mig. Bärsomhelst. Du förtjänar inget annat än världens bästa liv. Jag älskar dig Jenny, och det hoppas jag att du vet.

2011-04-06 @ 13:42:04
URL: http://saraolssonn.blogg.se/
Postat av: PATTÖ

Är det fortfarande så? Du måste veta att jag alltid finns här för dig, vad det än gäller. Prata ut för mig, jag kommer alltid lyssna. Vill att du ska må bra. Ne, bäst. Världens bästa bögleendebrud, älskar dig. <3<3<3

Åhåhåh och i sommar, kommer bli bäst. Strunta i idioter och taggelitagga, ye!

Haha, kunde inte tänka på ngt annat än oss i stolen när ark spelade echo. Juckande. <3

2011-04-10 @ 23:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0