Jao

Men åh, en sådan underbar dag jag hade igår då?!
Sitta i solen med två av ens bästa vänner, äta asgod glass och bara trivas som fan. 
-                                                       ||                                                    - & prata om Ark. 
Dricka kaffe på mitt absoluta favoritställe med mina absoluta favoritpersoner. 
-                                                       ||                                                    - & skratta. Mycket. 
Att lämna dem och tänka att vi ses inom två månader igen, på S!ESTA! 


Och så köpte jag studentklänning & annat som kan tänkas behövas i vår/sommar. 
& så lite mer glass på det, såklart.
Sitta i en stol hos Clara i en skog med en grill och fyra fina tjejer är helt okej det med, ska ni veta.
Eftersom vi är proffsiga (!!!) HR-elever så gjorde vi såklart världens godaste mat. (Eller ah, de gjorde. Jag delade på några äppel, det är typ det jag lärt mig på dessa tre år i gymnasiet.) Efter de så spelade vi ett frågespel och bevisade att vi är askassa allihopa. Kunde inte ens räkna ut pluttarna på tärningarna utan att använda fingrarna. Och tårna.
- Var flyger häxorna vid påsk?
Clara: Ormakulla? (Hahaha det ligger i älmhult..)
- Vilken amerikansk president blev skjuten? (eller nåt sånt.)
Clara: Ja det var ju inte Olof Palme...
- Vilken kinesisk författar skrev "blablabla någonting"?
Tina: JAO!
Jag dog.
Idag ska jag på fotboll. Jag hatar fotboll.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja mkt jobbigt -.- nice, solar dudå? :P

2011-04-22 @ 15:28:35
URL: http://guevacci.se
Postat av: malin

ååh, gårdagen var en bra dag. Växjö var fint. Och du och Ellie är världens bästa. OCH SNART SIESTA! <3

2011-04-22 @ 23:25:28
URL: http://stjarnfallet.devote.se
Postat av: Ellie

^ THIS

2011-04-23 @ 19:31:55
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0