LSD NÅGON?

Börjar helt ärligt misstänka att jag lider av koncentrationssvårigheter eller något adhd-liknande.
fast jag får mina ryck och då jobbar jag på som fan. får lov att tillägga att dessa rycken kommer ytterst sällan, en till två gånger om året- om jag har tur.
Som igår t.ex, jag var helt inställd på att jag skulle plugga på mitt omprov hela kvällen, det första jag gör när jag kommer hem är att sätta mig vid datorn, dra igång en konversation med någon på msn & så var det kört. Efter en-två timmar blir jag bitter på mig själv och liksom tvingar mig till att stänga av skiten, (dvs, sätta statusen på "inte vid datorn") men precis då så ringer Amanda och ber mig cykla med henne och hämta sin mobil hos en kompis, hur kan jag säga nej då? Dessutom mutade hon med glass. Helvete tänkte jag, går inte att motstå. Så cyklade jag iväg och var borta ett par timmar. När jag kom hem igen så hade jag förträngt omprovet och satte mig vid msn igen. Vid halv nio-tiden började jag öva. Tio minuter senare ringde min mobil och så pratade jag i säkert en timme. Sen hoppade jag in i duschen, kröp sedan ner i sängen med papprena. Läste högst fem-tio minuter. Somnade. Vaknade. På bussen fick jag öva som fan & första lektionen var det dags. Attans. Fan, kan inte, kan inte, kan inte. Insåg att, oj.. jag kan faktiskt detta. Wow. Skriv skriv skriv.
Min lärare var snabb på att rätta och jag fick tillbaks provet direkt, oops. 19 poäng, godkänt är 24. MEN så var det bara en del jag gjorde. Nästa del gör jag på måndag och jag vet att jag fixar mer än 5 poäng då. Kommer. Bli. Godkänd. Slipper göra om det för FJÄRDE gången. Hurra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla jenny!

JAG KOMMENTERAR!

2010-09-07 @ 16:07:05
URL: http://emmyelofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0