Tisdag & Onsdag

Dålig uppdagering? Javisst!
Men har varit lite upptagen. Igår var det studentfest & det var jättesuperroligt. Hade jag helt ärligt inte förväntat mig. Älmhult är ju trots allt älmhult! Det var en trevlig förfest hos födelsedagsbarnet Emmy!
Jag & Johanna.
Oj vad vi dansade. Oj oj. Tina & jag.
Haha åh så bra vi är. Bilderna är snodda från Emmy- som vanligt!
Idag mådde jag som jag förtjänade, men trots det kom jag upp vid nio-tiden & vid halv tolv åkte jag, Amanda och Timmy till Växjö. Timmy gick på dejt medan jag & Amanda var och hälsade på hos Uffe & sen träffade vi några kompisar till henne. Trevligt! Vid klockan fem gick vi och demonstrerade mot SD. Det var roligt!
Lyckad studentfest & en fin studiedag. Så ska de vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0