men jag slängde bort dig igen, jag slängde bort nån slags vän

I fredags gjorde jag världens roligaste grej. Jag smsade en kille och sa att han skulle bli pappa. Han trodde mig först inte men när jag skrev; "Det är tyvärr inget skämt" så fick han panik och skrev att han skulle skicka pengar en gång i månaden bara han slapp att se "ungfan", jag skrattade. fan vad jag skrattade. Till slut ringde han upp och frågade vem jag var och vart vi träffats och jag sa när och var vi ... setts. Hahah så bröt jag ihop i asgarv och då fattade han att jag skämta och då sa han att han hade varit jättenära att köra av vägen när han fått mitt sms och att han nog skulle hämnas! Han skrattade ganska mycket han med och sa satt det var 1-0 till mig! ;) ja det var roligt. Sånt borde jag roa mig med oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0