grattissåhärkulharjag

10 FAVORITER
Färg: Lila. Svart. Gul. Allt! Älskar färger. 
Mat: Hm. Mango. Räknas det som mat?
Band: The Ark. & The Shark såklart, om man får vara ego. Och det får man. Jag får!
Film: Åh. Remember me. 
Bok: Hum, just nu läser jag en dålig bok, så inte den i alla fall.
Sport: Sova. 
Årstid: Sommar!
Veckodag: Fredag. Eller.. nej. Lördag!
Glassmak: Mangosorbet kan jag döda för. ♥
Tid på dygnet: Kväll!

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Glad, men trött och långt där inne är jag lite bitter.
Smak: Potatis, haha?
Kläder: Myskläder och snart pyamasparty!
Bakgrund: Miss Li och jobbig familj som stökar där nere!
Nagellack: Inget förtillfället. 
Tid: 21.01
Omgivning: Jens, Ola och resten utav det där extraordinära bandet från Växjö!
Irritationsobjekt: Människor, människor som tror att de är bättre än andra. (Det är ni inte!)

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Ja. Jo. Det kanske man kan säga.
Brutit mot lagen: Hm, jadå. 
Blivit arresterad: Nej!
Badat naken: Jodå!
Varit med på tv: JAPP!
Kysst någon du inte känner: Ja!

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Amanda, Amanda & Amanda.
Du tycker om: Tycker om alla som tycker om mig
Du inte gillar: Åh. Det är svårt. Och alltför riskabelt att skriva här. Man vill ju trots allt inte såra någon.

2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe, eller te. Beror på årstid och humör!
Vår eller höst: Vår!

1 ÖNSKAN
Ihihihi, det tänker jag inte skriva. Då slår det inte inte. Vilket det inte kommer göra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0