Godnatt!

Att vara dryg kan vara ganska underhållande. Ehehe. Förövrigt är det jättekallt på mitt rum och jag har otroligt ont i mitt ben. Sitter och funderar på vad som egentligen hände igår? Just nu känns det som att jag blev brutalt misshandlad och halvt ihjälslagen. Fast jag tror inte det.
Och det är skola imorgon. Och det är förbannat tråkigt. Och jag har massor med saker tills på fredag som jag inte börjat med än. Och jag ska jobba i helgen. Kan ju kännas som att livet är ganska deprimerande just nu. Men nej, jag är faktisk rätt så glad. Tur att jag har mina fina vänner som lyssnar och stöttar hela tiden ♥ Nu ska jag somna till en mysig film och hoppas på att jag kan gå utan att se helt funktionshindrad ut imorgon.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0