Cp-demokraterna

En bra dag faktiskt, åkte in till Växjö efter skolan och lekte med Amanda och sen kom Timmy med. Vi köpte negerbollar, ekologiska bananer och god dricka och slog oss ner och hade picknick precis framför scenen där Cp-demokraterna hade debatt eller nåt. (Sverigedemokraterna) Vi var högljudda, irriterande, barnsliga (gjorde asroliga klapplekar osv osv), till slut fick vi ganska arga blickar från de som pratade. Och så var det en av dem som gick fram till polisen, sa något och pekade på oss. Oops. Synd att vi inte bryr oss. Avslutar picknicken med att peka på dem och ligga i en enda hög och gapskratta åt dem. Sen går vi. Det var roligt. Jätteroligt!
Var även inne en sväng på de luxe och fixade praktikplats åt mig, woho! & sen träffade vi på Gustav Hector på ICA och jag berättade att han kommer få stå ut med mig i fem veckor och så ska han ställa upp i mitt projektarbete. & så var vi hos uffe såklart, fick lite arkplanscher och så.
Avslutade dagen med att sitta i Amandas trädgård, röka vattenpipa och bara vara allmänt störda i huvudet. Precis som vi alltid är.
Nu ska jag krypa ner i min varma säng med en mysig bok.
Ska upp om allt för få timmar igen.
Natti, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0