Livet är människans bästa tid

Idag. Ja vad ska man säga? En helt normal dag i mitt liv.
Tagit sönder en sisådär fem-sex champagneglas, haha. Om ett gott skratt verkligen förlänger livet så lever jag och Johanna ett bra tag till efter idag ;) och gympalektionen var bara en timmes rast kan man säga, väldigt oseriös från vår sida. vår gympalärare brydde sig inte ett skit om att vi satt och kolla på mobilen och skrattade som fan och störde deras samtal, antar att han visar sin irritation på betygen sen istället. Men det blir ett senare problem.
Haha hela vägen till skolan satt jag och smsade med Malin om att jag minsann ska bli busschaufför och bussdesignare. Jag ska alltid vara glad och trevlig mot alla och så ska jag bjuda på geléhallon och glass, The Ark ska spelas i bussen och det ska finnas fin toalett. Bussen ska vara lila med guldtext på och så ska lysena vara stjärnformade. Låter som en fin buss, visst?
Väl i skolan så börjar jag och Ellie löjla oss på msn om Ola och Timo och allt. Ja det var kul, vi har nog inga liv. Men vi har varandra och vem bryr sig om ett liv då?
Ska duscha och krypa till sängs med en bra bok nu tror jag, puss & godnatt!

Kommentarer
Postat av: malin

HAHA, glöm inte special kungakroneplatsen i bussen som är BARA FÖR MIG!

2010-10-06 @ 17:37:58
URL: http://stjarnfallet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0