Måndag

10 saker jag har gjort idag:
1. Vaknat och trott att klockan var fyra på morgonen, det var fel. Klockan var nio. 
2. Blivit glad för att klockan var nio och det inte gjorde något att jag sov en eller kanske två timmar till.
3. Gjorde allt jag kunde för att somna om.
4. Misslyckades.
5. Gosat med min hund för att sedan inse att han precis rullat sig i kobajs.
6. Duschat.
7. Avvisat min hund när han ännu en gång gjorde ett försök till lite gos.
8. Lyssnat på när min farmor berättade om hur odräglig och jobbig jag var när jag var liten.
9. Skrattat men inombords räckte jag tungan åt henne. 
10. Suttit och tänkt att farmor nog hade rätt, trots allt.
Såg jag jobbig och odräglig ut...?



Ursäkta den dåliga uppdateringen förresten 
internet har levt sitt eget lilla liv denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0