Lördag

då ska vi se.
I torsdag var sista dagen på praktiken för mig. det var kul för det var förskolans dag eller nåt vi gjorde fruktspett till de små barnen, det var typ ananas, honungsmelon och vindruvor på, nam nam nam nam! Föresten så var de så söta för de dansade en massa, så var Pippi Långstrump och Emil i Lönneberga där med. Hehehe, jag hade kul i alla fall!
Sen när jag slutat ringde Moa och ville träffas och jag hade ändå inget bättre för mig så tänkte väl att det lät som en bra idé. Var på maxi och handlade med Susanne medans jag väntade på henne och när hon kom hade hon sin efterblivna kompis med sig. Han var bitter och så. Men jag åt en jävla massa glass och grisade ner lite i hans bil bara för att ge igen liksom. När jag kom hem var det tusen plusgrader och jag hade precis fått på mig lite ovarmare kläder så skulle gå ut och sätta mig i solen, men dåååå kommer världens blixt och så börjar det åska och regna för fullt. Tack Gud, tack! Sen gick vårt internet sönder så har varit lite emo i några dagar. Nu funkar det och jag har fått tillbaks livslusten igen!
Emelie är här och hälsar på med sin fulsöta hund Tore. Han är jobbig, men ganska så charmig ändå.
Bellman däremot, han är en riktig liten läckerbit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0