jänny

denna helgen kommer verkligen bli bra. jag hoppas på det i alla fall!
Imorgon ska jag jobba, yee. kul? nej! Men pengarna behövs om jag ska ha råd med min älskade siestabiljett!
Lördag är det grillfest (knytkalas, hahahaha) med min kära klass, det ska bli skoj! Efter det ska jag sova hos Emmy och klockan nio på söndagmorgon ska jag och fina Ellie träffas vid stationen och åka till Växjö och leka lite. Woho! Vi ska afra oss megamycket! Sen på eftermiddagen ska jag och Amanda sälja godis och sånt till tjocka barn, nejmen det är fotbollsmatch i Eneryda, vi ska stå i kiosken.
HR08!
Jag & Johanna, hahaha?
Jag & Johanna, igen.
Fina Emmy och fina Tina!
Fina Tina och konstiga Jenny
Clara och jag på någon utedag i skolan, hahaha
Haha en kul datakunskapslektion. Clara, Tina, jag.
Våldtar Johanna i köket <3
Hahaha en eftermiddag i skolan, Johanna, Emmy och jag delade på EN 33cl coca cola och fick världens sockerkick.
Emmy kladdar på min arm, Johanna är en tönt och jag är ful!
Johanna. en naturkunskapslektion, hehehe läckerbit!
Hahaha jag och johanna.
Hahaha
haha, tina och johanna i ettan
emmy och tina i köket i ettan :D
hahaha jag och tina i bussen när vi var i österlen eller vafan det heter. haha världens fulaste bild, jao.
tina, jag och clara i ettan någongång
haha jag tina och clara
öh. när jag va hos tina någon gång i ettan, och jag dog av skratt utanför ica.
<3
jag älskar min klass. ni är helt underbara!

Kommentarer
Postat av: emmy

du är underbar!

2010-05-22 @ 11:44:56
URL: http://emmyelofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0