Jag vet att ni bryr er, puss!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Prata i telefon med min favorit!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov sov sov sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: Var ute tror jag.

Det sista du sa högt: Haha minns inte?

Det senaste någon sa till dig: Vet inte riktigt.

Vad har du druckit idag: Citronsaft (<3) och tusen liter vatten.

Vad var det senaste du åt: Nam nam bulle!

Vad var det senaste du köpte: Mango :$

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun!

Vad är det för väder hos dig nu: Sol sol sol!

Godaste glassmaken: PÄRON! Eller typ, choklad/nougat. Fan. Ge mig glass nu!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tveksamt.

Sover du tungt: Ja när jag väl sover så är det svårt att väcka mig.
Drömmer du mardrömmar: Ja det händer.
Trivs du med ditt jobb: Yes!
Favoritklädsel: Converse, resten spelar ingen roll. Hehehe.
Favoritlåt just nu: Numbers- Timo Räisänen
Vad ser du om du tittar till höger: Ola, spegel, fönster.
Vad gör dig glad just nu: Just nu är det väl inte sååå mycket som gör mig glad.
Vad ska du göra härnäst: Drömma.
Höger eller vänsterhänt: Höger!
Humör just nu: Förvirrad.
Favoritgodis: Nya polly, NAM NAM NAM rakt in i mitt hjärta.
Kläder just nu: Byxor och Melody Club-tröja.

Sommarplaner: The Ark och Ellie!
Hur många kuddar sover du med: Tre just nu.
Spelar du något instrument: Neepp. Har inte tålamodet.
Morgon eller nattmänniska: Beror helt på.
Vad är viktigast för dig: Att alla som betyder något för mig mår bra och så.
Är du kittlig: Extremt, jag hatar det.
Snarkar du: Det vet jag faktiskt inte.
Stjärntecken: Skytt!
Äckligaste insekten: Getingar! Tvestjärtar, skalbaggar och tusenfotingar.
Stökigt eller välstädat: Städat, helt klart!
Längtar du mest efter just nu: Siesta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0