1 maj

detta är jag bäst på:
  • jag är bäst på att skära mackor så att de blir sådär sjukt tunna i ena änden och ca 7 cm tjocka i andra
  • jag är bäst på att göra kaffet äckligt med en massa sump i
  • är bäst på att förstöra elektroniska saker som t.ex datorer, mobiler, platt-tänger, mp3-spelare, ugnar.
  • är bäst på att bränna saker, typ pepparkakor och maränger
  • ingen kan hitta så många saker att snubbla på som jag kan
  • jag är bäst på att inte fatta skämt
  • jag är bäst på att skratta när man inte borde skratta
  • är bäst på att vattna blommor så att de dör av för mycket vatten, eller att vattna såna som hänger i taket så att det rinner över och det blir översvämning.
  • är bäst på att förstöra en bra stämning när det är film genom att ständigt säga/fråga: Jag fattar inte! Varför sa han så? Varför gör de så? Hur kunde det hända?
  • är bäst på att missa bussen och att komma för sent

Kommentarer
Postat av: Ellie

Du är bäst på att vara min afro-vän!

2010-05-01 @ 16:08:49
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0