Ja FAST NEJ!!!!!

JAG SKITER FULLSTÄNDIGT I VEM DANTE JÄVLA ALIGHIERI (ELLER HUR FANSKAPET NU STAVAR SITT NAMN) VAR OCH JAG SKITER I RESTEN AV ALLT DET JÄVLA SKITET JAG SKA KUNNA TILLS PÅ TORSDAG. DÖ SVENSKAPROV DÖ. JAG MENAR DET.
Nu jävlar behöver jag sommarlov. Men först ska vi på studieresa med klassen och ettorna (HDFHMKEMJNKGEMHJKETKMMKMKTKH), och torsdag är en städdag (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) och sen ska jag festa med klassen på kvällen och på fredag är det skolavslutning (MMMMMMMM JAAA!!!!!!!!!!!!!!!) och på kvällen ska jag fira med min älskade vän Jocke. (För det är vi bäst på!) Helgen blir förhoppningsvis otroligt bra och sommarlovet också för det är väl mitt livs sista sommarlov och hur jävla sorgligt låter inte det på en skala? Usch nej. Nu ska jag lägga mig på sängen och fundera på vad jag vill ha ut av mitt liv innan jag blir pensionär och handikappad. Vad jag kommer fram till får ni antagligen aldrig veta!

Kommentarer
Postat av: emmy

GAAAAAAAAAAAHH det har jag inte tänkt på! Det sista sommarlovet någonsin!! fan vad galet!

2010-06-08 @ 20:42:07
URL: http://emmyelofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0