Torsdag

Haha jag och Amanda planerade att cykla till lilla Virestad och tälta igår, men hade inget litet tält. Bara typ 5mannatält, och det går inte att ta på cykeln. Så vi slog upp det i Amandas trädgård istället. Så säger hennes bröder att vi ska ha det på framsidan och vi bara: NEJ, hallå. Vi vill ju ha lite vildmarksliv, vi sätter upp det på baksidan mellan de buskarna brevid trädet där. (vi tyckte att vi var jättegrymma och ascoola som gjorde det, notera att klockan var 5-6 någongång= LJUST OCH MASSA SOL!) Efter en skräckfilm och lite läskiga ljud från skogen bakom oss är vi inte riktigt lika tuffa längre och helt plötsligt skrämmer Amandas äldre bror slag på oss genom att ställa sig bakom tältet när vi är helt oförberedda och skriker som fan. Mitt hjärta stannade och Amanda slog i foten i sin datorladdare (ehehe ... ja vi hade datorn där ute, förlängningssladd <3, vildmarksliv var det ja...) så hon får typ en stöt i foten och jäklar vad hon fick panik för det typ sticker i den, så jag får sitta och massera den samtidigt som jag halvgråter och längtar hem litegrann. Sen går vi in och skäller ut Amandas bror och sen går vi ut igen och kollar på Bert. Vid halv två så går vi in och lägger oss :$ det var kallt, vi var inte rädda... okej? Lite läskigt var det kanske, för vi såg då en ganska så kass men äcklig skräckfilm. Såklart kunde jag inte somna då för jag hade fått i mig lite för mycket energidricka + att amanda låg och pratade i telefon med Dantis och de bestämde sig för att somna tillsammans, alltså medan de pratade i telefon, höhö. så vaknar jag av att Dante gör ett jättekonstigt läte i telefonen, alltså han sov. Konstig pojk detdär!
Haha sen var jag så jäkla skum igår, Amanda var lite smårädd för mig. Jag var verkligen konstig, värre än vanligt menar jag då.
Idag har vi sovit, ätit och kollat på sjuk jävla skräckfilm i tältet. Blä. Sen har vi stått i kiosken på en fotbollsmatch. Sen gick vi omkring på vår gamla skolgård, allt kändes helt litet och det var såååå länge sen man var där. Ganska så kul ja.

men såhär jäkla snygga var vi på siesta föresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0