Mmmmm sommaren 2010 <3

Jobbat, handlat med farmor och myst med min älsklingsbabe idag (Bellman såklart!) sen har jag gjort lite andra saker men orkar inte riktigt skriva ner dem. Föresten hatälskar jag mina humörsvängningar, hatar dem då när jag är ledsen, och älskar dem när jag blir sådär äckligt skrattig och glad över allting.
Peppar ark-konserterna i skåne jäkligt mycket för idag bestämde jag och patricia att hon kommer med och det kommer bli awesome. Dessutom åker jag till Göteborg i augusti och ser på The Ark med henne och Jezzy och förhoppningsvis följer Amandis med mig och det kommer bli bäst, Liseberg ena dagen och sen The Ark, jag längtar. ÅH! <3<3<3<3<3<3<3 (de var nödvändiga där, hjärtanen alltså!)
Patricia är min babe och hon får mig alltid på bra humör, tack för att du finns!
Jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Ellie

OMG, ska Pat med?! :D :D På båda konserterna eller?

2010-06-19 @ 03:07:58
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaaaa Ellie det ska hon :D :D :D <3

2010-06-19 @ 09:11:21
Postat av: PAT

FIN, FINARE, JENNY! <3

Och JA ElliezZz, Pat Cool ska vara med! Antagligen! Det kommer bli awesome och jag saknar båda er två brudar och vi kommer ROCKA SÅ HÅRT!! <3<3<3

2010-06-19 @ 12:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0