Tisdag

jobbig dag måste jag medge!
vaknade kvart i fem, fick ångestattack o låg mest ihopkrupen i sängen, grät och saknade en famn att krypa in i och förvandlas till en femåring. kunde inte somna om så steg upp efter en stund och klädde på mig och hade inte riktigt ork till att göra nåt åt mitt utseende. bussresan var kämpig och jag koncentrerade mig på att tänka glada tankar vilket ledde till ännu mera ångest. första lektionen var okej, dagen blev bättre och bättre (& JAG SAKNADE JOHANNA OCH EMMY ATT KRAMAS MED!) fast var tröttsamt och sen stack jag in till byn och mötte amanda och så har vi ätit tårta, hällt diskmedel i fontänen och tramsat runt. det blir alltid bättre i amandas närvaro. hihi!
-
HR08. ILY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0