Amir

detta händer inte varje dag på mitt lilla jobb i lövhult!
---> http://gaybloggen.com/ <--- hihihi han har skrivit om oss, tack Amir!
haha jag skulle ta betalt av några gäster när Amanda kommer fram och viskar: "Jenny, AMIR står där!", jag tror henne inte och när jag ser att det är sant så ber jag henne ta över och så går jag därifrån och tar ett djupt andetag för att sedan gå tillbaks och utbrista glatt: "AMIR!" Haha jag var chockad, som jag och Amanda pratade om senare, vi sitter här nere i småland och läser om Amirs stockholmsliv, vi skulle aldrig ens tänka tanken att kunna träffa på honom, det händer liksom inte. Men det gjorde vi och det var trevligt fast vi betedde oss som tolvåringar som vanligt när vi möter på någon "idol", haha men vafan. Amir är en mycket trevlig kille, (jäkligt snygg som ni ser på bilden, till skillnad från mig som är sliten som fan efter gårdagens ark-konsert, orkade inte sminka mig eller något, dessutom har jag världens fulaste förkläde, MEN ÄNDÅ!) Jag har lagat mat till Amir, Sveriges största gaybloggare, det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0